הכנה למבחן כשרים

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4068 הגב
    נועה זורע
    אורח

    ההתקשרות שלי עם מכון נדב התחילה כאשר קיבלתי זימון למבחני כשרים למועד קרוב והיו לי רק 5 ימים ללמוד, אני חיפשתי באינטרנט והגעתי בטעות למכון הדר שנמצא בחיפה , תוך כדי שאני מבררת פרטים חברה טובה מהתחנה מיד הסבה את תשומת ליבי לכך שישנו מכון בתל אביב ששינה את שמו ובעבר היה מכון הדר וכיום נקרא מכון נדב. יצרתי קשר עם המכון והגעתי לאבי אדם מדהים שכבר מהשיחה הראשונה שלנו הבנתי שהגעתי למקום המתאים, אז לאבי היקר תודה לך ולכל צוות מכון נדב על העזרה התמיכה ובעיקר האמונה הגדולה אני עברתי את מבחן הכשרים ובגדול!!!! ממליצה בחום מכון נדב בדוריאנוב 5 תל אביב

    #4069 הגב
    מכון נדב
    אורח

    נועה תודה

    כל הצלחה היא לא מובנת מאליה מבחינתינו, וכפי שעשינו מעל 10 שנים נמשיך ללמד ולעזור לאנשים להצליח במבחנים, במקצועיות, ביחס אישי ובהרבה איכפתיות.

    בהצלחה בהמשך הדרך

    אבי הויזנר
    מנהל מכון נדב

    #4238 הגב
    דב
    אורח

    נועה

    גם אני הוטעתי ע”י המכון בחיפה שאמר לי מישהו שאין מכון בתל אביב ( למרות שהשאירו את השם)וחיפשתי את אבי מהמכון בתל אביב שמאוד ממולץ אצלינו, ואני שמח לכתוב שאכן הגעתי אליו, הם יושבים באותו מקום רק שינו את השם ל”מכון נדב”. הוצאתי בכשרים ציון 5.0 והכל בזכותם.
    אני כותב את זה כי חשוב לי להמליץ לכל החברה בתחנות שהמכון בתל אביב עדיין קיים רק בשם מכון נדב.

    תודה רבה לכם

    דב

    #4351 הגב
    מכון נדב
    אורח

    היי דב

    כנראה פספסתי את התגובה שלך, אכן לצערי הרב כרגע המחפשים את מכון הדר ת”א מגיעים לסניף חיפה, אנחנו כאן שינינו את השם ל”מכון נדב” אבל כל דרך ההכנה נשארה אותו הדבר ואני רוצה להאמין שבעבודה קשה כפי שעבדנו כאן בעבר, נחזור להוביל את ההכנות של המשטרה.

    אבי הויזנר
    מנהל מכון נדב

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־הכנה למבחן כשרים
פרטים:




WhatsApp chat