ציון חתך לתקציבים והגבלים

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #3961 הגב
    אבי
    אורח

    שלום רב,
    האם ציון חתך של 6.45 מספיק בד”כ על מנת לעבור את המבדקים הקוגניטיביים עבור אגף תקציבים באוצר עבור משרת הרפרנט המתחיל ולרשות להגבליים עסקיים לתפקיד כלכלן מתחיל?
    אני יודע שציון החתך נקבע על שנה מחדש על סמך ציוניהם של המתמודדים האותה שנה, אבל אני שואל האם אפשר לדעת על בסיס נתונים משנים קודמות.

    תודה רבה

    #3962 הגב
    מכון נדב
    אורח

    אבי שלום

    בדרך כלל ציון החתך נקבע ע”י הניגשים לאותו מכרז ספציפי ולא על סמך שנה אחורה. ציונך הוא גבולי לעיתים עובר ולעיתים לא, תלוי ברמת הניגשים ומספר הניגשים למכרז שניגשת.

    מקווה עבורך שתמשיך לשלב הבא

    בהצלחה

    אבי הויזנר- מנהל מכון נדב
    03-6206306

    #3963 הגב
    אבי
    אורח

    תודה רבה על התשובה.
    רציתי לדעת אם זה אפשרי לבקש להיבחן שוב?. הבנתי שהציון נשאר גם למכרזים נוספים ואם הוא גבולי זה יכול להוות מכשול בחלק מהמכרזים העתידיים שאולי ארצה להגיש.
    בנוסף, באופן כללי יש בכלל סיכוי לשפר,בצורה משמעותית תוצאות של מבחנים פסיכוטכנים? לדוגמא חלקים של לוגיקה, צורות, הבנת הוראות שנראה שהם לא כאלה שתרגול אולי יוכל לעזור.

    שוב תודה

    #3964 הגב
    מכון נדב
    אורח

    אבי שלום
    למיטב ידיעתי הציון נשמר למשך שנה באותו מכון עבור הנציבות, אם אתה ניגש למכרז נוסף ודרישות התפקיד מעט שונות, לעיתים מזמנים אותך להשלמת מבחנים.
    לשאלתך לגבי שיפור תוצאות מבחנים פסיכוטכניים, בודאי שתרגול והבנת טכניקות של פתרון ( צורות, לוגיקה, סדרות, מתמטיקה) והתנסות בשאר המבחנים משפרת את ביצועיך במבחן.
    חכה לקו החתך יש סבירות שהציון שלך יספיק.

    מציע לך בעתיד לרכוש ערכה באתר כדי לשפר את הישגך

    בהצלחה

    אבי הויזנר- מכון נדב
    03-6206306

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־ציון חתך לתקציבים והגבלים
פרטים:




WhatsApp chat